fit worden in de buitenlucht

Fit met Jouke

kracht en core oefeningen

Kracht en core trainingen zijn onmisbaar voor een goede hardloper, zwemmer en fietser. Met de fullbody workouts op woensdagochtend gaan we met alle drie aan de slag.

Het zijn sportspecifieke oefeningen die te vertalen zijnj naar de bewegingen die je maakt voor zwemmen, fietsen of hardlopen.

De krachttraining zorgen voor een extra toevoeging op je trainingen en maken je meer krachtig, minder vatbaar voor blessures en helpen je focussen op de juiste uitvoering van de sport die je beoefent.

Voorkom blessures

Door de persoonlijke aandacht,  gebruik van je eigen lichaamsgewicht en fitnessapparaten word je krachtiger en sterker. 

Bovendien maken de oefeningen je minder stram én ben je minder vatbaar voor blessures. Een krachtig lichaam en sterke core zorgen ervoor dat je beter en sneller gaat zwemmen, fietsen en/of hardlopen. 

De krachttraining zorgen voor een extra toevoeging op bestaande trainingen en maken je meer krachtig, minder vatbaar voor blessures en helpen je focussen op de juiste uitvoering van de sport die je beoefent.

samen met andere atleten

train met een groep

Samen trainen met anderen motiveert. Het is gezellig, maar ook stimulerend om net even wat meer van jezelf te vragen.

Door uitdagende oefeningen, soms in tweetallen. En door onderlinge wedstrijdjes, haal je het beste in jezelf naar boven. 

Doe met ons mee!

voorbeeld training

Onderstaand training is een voorbeeld training van een Swim Squad training. De verschillende technieken worden uitgelegd en waar nodig voorgedaan. Aan de hand van een praatje-plaatje-daadje principe kan iedereen de oefeningen op zijn of haar niveau uitvoeren.

TRAINING

TWEE - DRIE RONDEN

5 min - warm worden
4 min - core
3 min - benen
2 min - armen
1 min - plank

Tussen elk ronde 1 minuut rust

veelgestelde vragen

Fit met Jouke is toegankelijk voor iedereen. Het is wel handig als je 5 minuten kan hardlopen. Elke oefening is makkelijker en moeilijker te maken. Weet je niet zeker of het iets voor jou is? Kom gerust eens proberen

Je hebt geen materiaal nodig! We maken gebruik van je eigen lichaamsgewicht en de apparaten van de Buitenfitness van ’t Trefpunt.

Sommigen vinden het wel fijn om een eigen yogamatje mee te nemen. Als het koud of nat op de grond is, is dat fijn voor de oefeningen op de grond.

Een proefles is altijd gratis. Daarna kan je een maandabonnement aanschaffen voor €14. Dat is dus slechts €3,50 per les!

Fit met Jouke is erg geschikt als je ook aan hardlopen, fietsen en/of zwemmen doet. Als je schema’s wilt, kan je lid worden van de Total Athlete Community. Voor persoonlijke begeleiding kan je een coachpakket nemen.

fit met jouke

Word onderdeel van de training community

blijf gemotiveerd, volg je plan